Aankomst - Reisverslag uit Prestwick, Verenigd Koninkrijk van lexminoesch - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Prestwick, Verenigd Koninkrijk van lexminoesch - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Lex & Minoesch

09 Augustus 2018 | Verenigd Koninkrijk, Prestwick

Gistermorgen rustig op de boot ontbeten, en vervolgens ons klaar gemaakt voor de aankomst. Bij aankomst eerst door de douane. Wij werden er natuurlijk weer uitgepikt om wat vragen te beantwoorden. Hierna gingen we de weg op. Minoesch zou rijden. Het eerste stuk was het druk en minoesch had het er al snel genoeg mee gehad. Dus heb ik de rest gereden. Met 2 man goed opletten zijn we er gekomen. Bij het huisje ons gesetteld en wat gegeten en vroeg naar bed. Het bed is niet veel maar we moeten het er mee doen. Vandaag vroeg op en naar de buurtsuper gewandeld. Hier spullen gehaald voor ontbijt. Na het ontbijt naar de haven en even gevist maar ze wilden niet bijten. Vervolgens naar de winkel voor wat schoonmaak spullen en wat accessoires voor in huis. Vanmiddag een uur aan de lijn gehangen voor het gas en licht. Ging nogal moeilijk maar is geregeld. Vanavond optijd naar bed want morgen begint de rondreis.

Korte rondleiding huisje:

• 09 Augustus 2018 - 18:54

Sascha:

twee slaapzakken onder jullie hoeslaken leggen. Ligt veel zachter.

• 09 Augustus 2018 - 19:24

Nick:

Ziet dur skon uut!!

• 09 Augustus 2018 - 19:51

Eric En Esther:

Ziet er goed uit dit wordt tuinieren

• 09 Augustus 2018 - 20:09

Opa En Oma:

Ruimte genoeg voor 2 personen een beetje aanpassen, en dan wordt het jullie plekje.
    Het gaat jullie zeker lukken. Hoie wah.
    Knoevel van Opa en Oma.

• 09 Augustus 2018 - 20:37

Goed idee Sascha, hebben er nu het dekbed van het éénpersoonsbed onder gelegd en dat scheelt wel wat.

• 10 Augustus 2018 - 06:12

Will.:

geen eettafel dat word dan met de bord op schoot eten, ziet er anders wel gezellig uit
    nu genieten van de trip.

• 10 Augustus 2018 - 08:41

Henk En Yvon:

Ha luitjes, wij leggen op vakantie altijd een dun luchtbed op het matras en dan nog slaapzakken, kun je ook nog uitproberen na jullie rondreis.
    Voor nu een fijne vakantie....laten we hopen dat de beddenn de komende weken iets beter zijn

• 10 Augustus 2018 - 20:31

Theo & Moneik:

Filmpje bekijken is nu gelukt (andere computer). Super leuk optrekje.....even wat stylen om het je thuis te maken. fijne vakantie voor nu.....

• 11 Augustus 2018 - 11:55

Elly:

Wat een groot huis!! Ziet er prima uit!!